BestPrice.gr
Δωρεάν Μεταφορικά σε όλη την Ελλάδα για αγορές άνω των 49 ευρώ.
Δωρεάν Μεταφορικά σε όλη την Ελλάδα για αγορές άνω των 49 ευρώ.
  • 0

Ασφάλεια Συναλλαγών

ΟΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΣΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ

1. Ο Πωλητής μέσω του Ηλεκτρονικού Καταστήματος παρέχει τις ακόλουθες δωρεάν Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες για τους Πελάτες:
α. τον Λογαριασμό
β. την δυνατότητα στους Πελάτες να υποβάλουν τις Παραγγελίες και Συμβάσεις Πωλήσεων σύμφωνα με τους όρους αυτού του Κανονισμού.
γ. την παρουσία στους Πελάτες διαφημίσεων με περιεχόμενο προσαρμοσμένο στα ενδιαφέροντα τους.
δ. την δυνατότητα στους Πελάτες να χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες του Καλαθιού.
ε. την δυνατότητα της προβολής του περιεχομένου που είναι τοποθετημένο στα πλαίσια του Καταστήματος.
στ. το Ενημερωτικό Δελτίο.
ζ. στην περίπτωση Πελατών Εφαρμογών (οι ακόλουθοι όροι μπορεί να ισχύουν για Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες που είναι ενημερωμένες ή εφαρμόζονται στο μέλλον: η δυνατότητα χρήσης ορισμένων Ηλεκτρονικών Υπηρεσιών οφείλεται στην τρέχουσα λειτουργικότητα της Εφαρμογής):
–   σάρωση μέσω της φωτογραφικής μηχανής και αποθήκευση των γραμμωτών κωδικών των επιλεγμένων προϊόντων για την ικανότητα του πελάτη να συγκρίνει τις τιμές του.
– παρουσίαση Προϊόντων στο Ηλεκτρονικό Κατάστημα με βάση τις προσθήκες φωτογραφιών επιλεγμένων προϊόντων
– αναζήτηση μέσω της γεωγραφικής θέσης του σταθερού καταστήματος του Πωλητή ή ενός συγκεκριμένου σημείου παράδοσης
–   περιορισμός των Προϊόντων ή των Προσφορών, για παράδειγμα, στο μέγεθος του Πελάτη (π.χ. μέγεθος υποδημάτων) ή την κατηγορία του Πελάτη (π.χ. Άνδρες / Γυναίκες / Παιδιά).
–    παρουσίαση των τρεχουσών ειδοποιήσεων απευθείας στην οθόνη κινητής συσκευής (ειδοποίηση “push”).
– δημιουργία λιστών αγαπημένων Προϊόντων.
2. Επιπρόσθετα ο Πωλητής, για τους Πελάτες που έχουν δημιουργήσει Λογαριασμό, παρέχει δωρεάν μέσω του Ηλεκτρονικού Καταστήματος τις ακόλουθες υπηρεσίες:
α. τη διατήρηση του ιστορικού της συνεδρίας του Πελάτη αφού αποσυνδεθεί από το Λογαριασμό του (μέσω προγράμματος περιήγησης ή Εφαρμογής)
β. την αποθήκευση και τη διάθεση στον Πελάτη μέσω του Λογαριασμού του, του ιστορικού των Παραγγελιών ή κρατήσεων
3. Η χρήση του Λογαριασμού είναι δυνατή μετά από τη διενέργεια στο σύνολο τους των επόμενων βημάτων από τον Πελάτη:
α. συμπλήρωση της φόρμας εγγραφής και αποδοχή των διατάξεων του παρόντος Κανονισμού,
β. επιλογή με κλικ του πεδίου «Εγγραφή» και
4. Η Σύμβαση παροχής υπηρεσιών συνάπτεται με την παραλαβή από τον Πελάτη της επιβεβαίωσης της σύναψης της Συμφωνίας Υπηρεσίας που αποστέλλεται από τον Πωλητή στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που παρέσχε ο Πελάτης κατά τη διαδικασία εγγραφής. Ο Λογαριασμός παρέχεται δωρεάν για αόριστο χρονικό διάστημα. Ο Πελάτης δικαιούται, ανά πάσα στιγμή και χωρίς να δώσει την αιτία, να καταργήσει τον Λογαριασμό στέλνοντας ένα αίτημα στον Πωλητή, ιδίως με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο στη διεύθυνση: info@ledershoes.gr ή γραπτώς στην διεύθυνση: (Μ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ 57). Η ρύθμιση του λογαριασμού δεν απαιτείται για την πραγματοποίηση μιας παραγγελίας στο ηλεκτρονικό κατάστημα.

5. Η Χρήση του Καλαθιού αρχίζει με την ίδια στιγμή που ο Πελάτης προσθέσει το πρώτο Προϊόν στο Καλάθι.

6. Το Καλάθι παρέχεται δωρεάν και είναι εφάπαξ και τερματίζεται κατά την παραλαβή της Παραγγελίας μέσω αυτού ή όταν ο Πελάτης τερματίσει προηγουμένως τη διάθεση της Παραγγελίας. Το Καλάθι θυμάται τις πληροφορίες των Προϊόντων που επιλέγει ο Πελάτης και μετά την ολοκλήρωση της περιόδου λειτουργίας του προγράμματος περιήγησης ή της Εφαρμογής, συμπεριλαμβανομένης της αποσύνδεσης, για όχι περισσότερο από 7 ημέρες, ωστόσο δεν διασφαλίζει τη διαθεσιμότητα αντικειμένων των Προϊόντων που επιλέγονται από τον Πελάτη για να επιτρέψει την τοποθέτηση μιας Παραγγελίας σε μεταγενέστερη ημερομηνία. Όταν το Καλάθι χρησιμοποιείται από Πελάτες συνδεδεμένους στο Λογαριασμό μέσω ενός προγράμματος περιήγησης, τα περιεχόμενα του Καλαθιού συγχρονίζονται με τον Λογαριασμό που εκτελείται στη συνέχεια από την εφαρμογή (και το αντίθετο).

7. Ο Πελάτης υποχρεούται ειδικότερα:
α. Να δίνει στα έντυπα Παραγγελίας και εγγραφής για τη δημιουργία Λογαριασμών αποκλειστικά και μόνο τα πραγματικά, ισχύοντα, και όλα τα απαραίτητα στοιχεία του Πελάτη.
β. Να ενημερώνει αμελλητί τα στοιχεία, συμπεριλαμβανομένων των προσωπικών του δεδομένων, που παρέχονται από τον Πελάτη στον Πωλητή σε σχέση με τη Σύμβαση Παροχής Υπηρεσιών ή τη Σύμβαση Πώλησης, ιδίως στο μέτρο που αυτό είναι αναγκαίο για την ορθή εκτέλεσή τους. Ο Πελάτης έχει τη δυνατότητα να αλλάξει τα δεδομένα που έχουν εισαχθεί κατά τη δημιουργία του Λογαριασμού, ανά πάσα στιγμή, χρησιμοποιώντας τις διαθέσιμες επιλογές στο Λογαριασμό.
γ. Να χρησιμοποιεί τις υπηρεσίες και την λειτουργικότητα που προσφέρονται από τον Πωλητή χωρίς να διαταράσσεται η λειτουργικότητα του Πωλητή, του Ηλεκτρονικού Καταστήματος ή της Εφαρμογής.
δ. Να χρησιμοποιεί τις υπηρεσίες και την λειτουργικότητα που προσφέρονται από τον Πωλητή, σύμφωνα με την νομοθεσία, και τις διατάξεις του Κανονισμού, καθώς και εκείνες που θεσπίζονται στον τομέα των ηθών και τους κανόνες της κοινωνικής συμπεριφοράς.
ε. Να χρησιμοποιεί τις υπηρεσίες και την λειτουργικότητα που παρέχονται από τον Πωλητή, χωρίς να δημιουργηθούν μείζονα προβλήματα για άλλους Πελάτες και τον Πωλητή.
στ. Να καταβάλλει έγκαιρα τις πληρωμές των Τιμών και άλλων εξόδων στο σύνολο τους που καθορίζονται από τον Πελάτη και τον Πωλητή.
ζ. Να παραλαμβάνει έγκαιρα τα Προϊόντα που παραγγέλθηκαν με τη μέθοδο παράδοσης και πληρωμής με αντικαταβολή.
η. Να μη δίνει και να μην διαθέτει στο Κατάστημα περιεχόμενο που απαγορεύεται από την νομοθεσία, ειδικότερα περιεχόμενο που παραβιάζει τα πνευματικά δικαιώματα τρίτων ή τα προσωπικά του δικαιώματα.
θ. Να απέχει από ενέργειες όπως:
–    Την αποστολή ή τη δημοσίευση στο Ηλεκτρονικό Κατάστημα μη ζητηθέντων εμπορικών πληροφοριών ή τη δημοσίευση οποιουδήποτε περιεχομένου που παραβιάζει τον νόμο (απαγόρευση της διάθεσης παράνομου περιεχομένου),
–    Τις δραστηριότητες ενημέρωσης ή οποιεσδήποτε άλλες δραστηριότητες που αποσκοπούν στο να έλθουν στην κατοχή του πληροφορίες που δεν προορίζονται για τον Πελάτη, συμπεριλαμβανομένων των δεδομένων άλλων Πελατών ή παρεμποδίζουν τις αρχές ή τις τεχνικές πτυχές της λειτουργίας του Καταστήματος, την Εφαρμογής και την εκτέλεση πληρωμών,
–    Την τροποποίηση δολίως του περιεχόμενου που παρέχεται από τον Πωλητή, ιδίως των δεδομένων εντός των πλαισίων του Καταστήματος Τιμών και περιγραφών των Προϊόντων.
ι. Να λαμβάνει Εφαρμογές μόνο από τις νόμιμες πηγές που απαριθμούνται από τον Πωλητή στην παράγραφο 14 κατωτέρω.
8. Παράπονα που σχετίζονται με την παροχή Ηλεκτρονικών Υπηρεσιών ή Εφαρμογής μπορεί να γίνουν, για παράδειγμα:
α. στην ακόλουθη διεύθυνση: www.ledershoes.gr
β. μέσω ηλεκτρονικής μορφής μέσω e-mail στην ακόλουθη διεύθυνση:info@ledershoes.gr
9. Συνιστάται ο Πελάτης στην περιγραφή του παραπόνου να παρέχει: (1) πληροφορίες και τις περιστάσεις που αφορούν το αντικείμενο του παραπόνου και ιδίως το είδος και την ημερομηνία των παρατυπιών (2) τις αξιώσεις του Πελάτη και (3) τα στοιχεία επικοινωνίας του καταγγέλλοντος – αυτό θα διευκολύνει και θα επιταχύνει την εξέταση του παραπόνου από τον Πωλητή. Οι αξιώσεις που αναφέρονται στο προηγούμενο εδάφιο έχουν τη μορφή συστάσεων και δεν επηρεάζουν το δικαίωμα του Πελάτη να εκφράσει με αποτελεσματικό τρόπο το παράπονο του οπουδήποτε αλλού.
10. Η απάντηση στο παράπονο από τον Πωλητή θα γίνει αμέσως, το αργότερο εντός 30 ημερών από την ημερομηνία υποβολής του, εκτός εάν διαφορετική ημερομηνία προκύπτει από νομικές διατάξεις ή ξεχωριστούς κανονισμούς.
11. Ο Πωλητής παρέχει στον Πελάτη δωρεάν λήψη της Εφαρμογής στην κινητή συσκευή του Πελάτη από τα ακόλουθα καταστήματα κινητής τηλεφωνίας:
α. Apple App Store, για φορητές συσκευές με λειτουργικό σύστημα iOS.
β. Google Play, για κινητές συσκευές με λειτουργικό σύστημα Android.
12. Η χρήση εφαρμογών που έχουν ληφθεί από πηγές διαφορετικές από εκείνες που αναφέρονται στην παράγραφο 11 ανωτέρω, θέτει σε κίνδυνο την ακεραιότητα της εφαρμογής και τη σύνδεση με επιβλαβές λογισμικό, θέτοντας έτσι σε κίνδυνο την ασφάλεια της κινητής συσκευής του πελάτη και τα αποθηκευμένα σε αυτόν δεδομένα.

13. Για να χρησιμοποιήσει την Εφαρμογή, ο Πελάτης πρέπει:
α. να διαβάσει τους παρόντες Όρους και Προϋποθέσεις και τις πληροφορίες σχετικά με την Εφαρμογή που διατίθενται στα καταστήματα που αναφέρονται στην παράγραφο 14 πιο πάνω και να τις αποδεχτεί και
β. να κατεβάσει την Εφαρμογή από το κατάστημα που αναφέρεται στην παρ. 11 ανωτέρω, και
γ. να εγκαταστήσει την Εφαρμογή στην κινητή συσκευή του ακολουθώντας τις οδηγίες που εμφανίζονται μετά τη διαδικασία εγκατάστασης ή παρέχονται από τα καταστήματα που αναφέρονται στην παράγραφο 11 παραπάνω.
14. Η εφαρμογή συνδέεται στο ηλεκτρονικό κατάστημα μέσω του Διαδικτύου.

15. Η λειτουργικότητα της Εφαρμογής παρέχεται από τον Πωλητή Ηλεκτρονικών Υπηρεσιών με τρόπο που διευκολύνει τη χρήση του Ηλεκτρονικού Καταστήματος από τον Πελάτη, απαιτείται όμως εξοικείωση με τα Περιεχόμενα, τα Προϊόντα και τις Τιμές.

16. Η Εφαρμογή χρησιμοποιεί μια τεχνολογία που αποθηκεύει και αποκτά πρόσβαση στο αναγνωριστικό του Πελάτη που επιτρέπει στην εφαρμογή Off-Line να λειτουργεί και να αποθηκεύει την προτίμηση του πελάτη που δεν έχει συνδεθεί (που σχετίζεται με την πρόσβαση στη μνήμη της κινητής συσκευής). Η Εφαρμογή αποθηκεύει το τρέχον αναγνωριστικό του πελάτη έως ότου ο πελάτης συνδεθεί στην Εφαρμογή, οι αλλαγές της εφαρμογής στο ηλεκτρονικό κατάστημα που εκτελείται σε άλλη χώρα ή αφαιρεί (απεγκαθιστά) την εφαρμογή από την κινητή συσκευή.

17. Για τη χρήση της λειτουργικότητας της Εφαρμογής που αναφέρεται στο σημείο ΙΙ, σημείο 1, ανωτέρω, είναι απαραίτητο να συμφωνήσει ρητά ο Πελάτης να δώσει τη συγκατάθεσή του σε ορισμένες λειτουργίες της κινητής συσκευής του πελάτη, “push” ειδοποιήσεις ή να δώσει στον πωλητή πληροφορίες σχετικά με τις προτιμήσεις του πελάτη.

18. Ο Πελάτης δύναται ανά πάσα στιγμή να ανακαλέσει τη συγκατάθεση που αναφέρεται στην παράγραφο 17 παραπάνω ή να απεγκαταστήσει (αφαιρέσει) την Εφαρμογή από δική του κινητή συσκευή χρησιμοποιώντας τις ρυθμίσεις της συσκευής.

ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΝΑΨΗ ΤΗΣ ΣΥΜΒΑΣΗΣ ΠΩΛΗΣΗΣ

1. Τα κύρια χαρακτηριστικά της παροχής, λαμβάνοντας υπόψη το θέμα των παροχών και του τρόπου επικοινωνίας με τον Πελάτη προσδιορίζονται στη σελίδα κάθε Προϊόντος.
2. Ο Πωλητής επιτρέπει την υποβολή Παραγγελιών για τα Προϊόντα με τον ακόλουθο τρόπο:
α. στο Ηλεκτρονικό Κατάστημα.
β. μέσω επαφής με το ΓΕΠ:
–    τηλεφωνικά
–    μέσω e-mail
–    με την χρήση λογισμικού απ’ ευθείας επικοινωνίας στο Ηλεκτρονικό Κατάστημα.
3. Στα πλαίσια της ανάπτυξης των υπηρεσιών, ο Πωλητής μπορεί να εισάγει επιπλέον τρόπους για να υποβάλλονται οι Παραγγελίες με τη χρήση της επικοινωνίας από απόσταση, σύμφωνα με τους όρους του παρόντος Κανονισμού.
4. Η Σύναψη της Σύμβασης Πώλησης μεταξύ του Πελάτη και του Πωλητή λαμβάνει χώρα μετά από την Παραγγελία του Πελάτη.
5. Ο Πωλητής επιτρέπει στον Πελάτη να υποβάλει Παραγγελίες μέσω του Ηλεκτρονικού Καταστήματος ως εξής, κατά σειρά:
α. Ο Πελάτης προσθέτει το επιλεγμένο Προϊόν στο Καλάθι και στη συνέχεια πηγαίνει στη φόρμα Παραγγελίας.
β. Ο Πελάτης που διαθέτει Λογαριασμό επιβεβαιώνει στη φόρμα Παραγγελίας ότι τα αναγκαία στοιχεία για τη σύναψη και την εφαρμογή της Σύμβασης Πώλησης είναι έγκυρα. Ένας χρήστης που δεν έχει Λογαριασμό χρειάζεται να συμπληρώσει μόνος/η του/της τη φόρμα Παραγγελίας αναφορικά με τα στοιχεία που απαιτούνται για την ολοκλήρωση και την εφαρμογή της Σύμβασης Πώλησης. Σε κάθε περίπτωση η παροχή παρωχημένων ή ανακριβών δεδομένων του Πελάτη μπορεί να εμποδίσει την ολοκλήρωση της Σύμβασης. Στη φόρμα της Παραγγελίας απαιτούνται τα ακόλουθα στοιχεία Πελάτη: το ονοματεπώνυμο, η διεύθυνση (οδός, αριθμός κτιρίου / διαμέρισμα, ταχυδρομικός κώδικας, πόλη, χώρα), η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, ο αριθμός τηλεφώνου και οι πληροφορίες σχετικά με τη Σύμβαση Πώλησης: το/τα Προϊόν/όντα, τον αριθμό προϊόντος/όντων, σε περίπτωση διαθεσιμότητας τον τύπο, το μέγεθος και το χρώμα του Προϊόντος, τον τόπο και τον τρόπο παράδοσης του Προϊόντος/όντων, τη μέθοδο πληρωμής. Στην περίπτωση των Πελατών που δεν είναι καταναλωτές πρέπει επίσης να παρέχουν την επωνυμία της εταιρείας και τον αριθμό του ΦΠΑ.
γ. Ο Πελάτης επιλέγει έναν από τους παρεχόμενους από τον Πωλητή τρόπους παράδοσης.
δ. Ο Πελάτης επιλέγει τη μέθοδο πληρωμής της Τιμής και οποιουδήποτε άλλου κόστους που καθορίζεται στη φόρμα Παραγγελίας αθροίζοντας το κόστος της Σύμβασης Πώλησης.
ε. Ο Πελάτης στέλνει στον Πωλητή την Παραγγελία (δηλώνει Παραγγελία) με τη βοήθεια της διατιθέμενης λειτουργίας για το σκοπό αυτό του Ηλεκτρονικού Καταστήματος (Κουμπιά Παραγγέλνω και πληρώνω). Στην περίπτωση που ο Πελάτης δεν διαθέτει Λογαριασμό και δεν αποδέχεται την προγενέστερη ρύθμιση απαιτείται αποδοχή του Κανονισμού από αυτόν.
στ. Ο Πελάτης στέλνει την Παραγγελία (δηλώνει Παραγγελία) με τη βοήθεια της διατιθέμενης λειτουργίας για το σκοπό αυτό του Ηλεκτρονικού Καταστήματος («Παραγγέλνω και Πληρώνω»).
ζ. Κατά την υποβολή της Παραγγελίας, έως όπου πατήσει το («Παραγγέλνω και Πληρώνω»), o Πελάτης έχει τη δυνατότητα να διορθώσει μόνος του τα δεδομένα που έχουν εισαχθεί στο πάνελ «Καλάθι» προσθέτοντας ή αφαιρώντας στοιχεία από το Καλάθι.
η. ανάλογα με την επιλεγμένη μέθοδο πληρωμής, ο Πελάτης μπορεί να μεταφερθεί στις ιστοσελίδες του εξωτερικού παρόχου υπηρεσιών πληρωμής, για την πραγματοποίηση των πληρωμών.
6. Σε περίπτωση σύναψης Σύμβασης Πώλησης με τη χρήση άλλων μέσων επικοινωνίας από απόσταση:
α. Ο Πωλητής στέλνει μήνυμα στον Πελάτη με ηλεκτρονικό περιεχόμενο επιβεβαίωσης της προτεινόμενης Σύμβασης Πώλησης. Συμπεριλαμβανομένης της τηλεφωνικής συναλλαγής:
α. Ο Πωλητής αποστέλλει στον Πελάτη ηλεκτρονικό μήνυμα που επιβεβαιώνει το περιεχόμενο της προτεινόμενης Σύμβασης Πωλήσεων.
β. Ο Πελάτης αποστέλλει στον Πωλητή Εντολή μέσω του μηνύματος στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από την οποία έλαβε την επιβεβαίωση που αναφέρεται στο εδάφιο. 6 γράμμα α παραπάνω.
γ. Σε περίπτωση που ο Πελάτης δεν έχει Λογαριασμό και δεν έχει αποδεχθεί προηγούμενους κανονισμούς, ο Πελάτης οφείλει να αποδεχθεί τους Κανονισμούς.
7. Εκτός των περιπτώσεων που αναφέρονται στην παράγραφο 6 πιο πάνω, περιπτώσεις σύναψης της Συμφωνίας Πώλησης με τη χρήση άλλων μέσων επικοινωνίας εξ αποστάσεως, μεταξύ άλλων τηλεφωνικά, με πρωτοβουλία του Καταναλωτή, ισχύουν ανάλογα τα σχετικά τμήματα, λαμβανομένων υπόψη των περιστάσεων και των μέσων της επικοινωνίας που χρησιμοποιείται.
8. Ο Πωλητής σε απάντηση της Παραγγελίας αποστέλλει αμέσως στον Πελάτη αυτόματο μήνυμα στην διεύθυνση e-mail που δόθηκε για τον σκοπό αυτό από τον Πελάτη, που επιβεβαιώνει την παραλαβή της Παραγγελίας και πληροφορίες σχετικά με την εκτέλεση της.
9. Μετά την επεξεργασία της Παραγγελίας, χωρίς δικαιολογημένη καθυστέρηση, o Πωλητής θα στείλει στην καθορισμένη από τον Πελάτη διεύθυνση e-mail τις πληροφορίες με:
α. επιβεβαίωση της αποδοχής μιας ή περισσοτέρων μεμονωμένων προσφορών για Προϊόντα που υποβάλλονται στην Παραγγελία και επιβεβαίωση της σύναψης της Συμφωνίας Πώλησης (αποδοχή της Παραγγελίας Προϊόντος που αναφέρεται στο μήνυμα), ή
β. πληροφορίες για την μη αποδοχή όλων των προσφορών για Προϊόντα που υποβάλλονται στο πλαίσιο της Παραγγελίας, ειδικότερα για τους λόγους που αναφέρονται στο σημείο IV. παράγραφος 5 κατωτέρω (χωρίς πληρωμή), ή για τους λόγους  που αναφέρονται στο σημείο ΧΙ παράγραφος 5 κατωτέρω (μη παραλαβή δέματος).
10. Η Σύμβαση πώλησης συνάπτεται μετά την επιβεβαίωση της Παραγγελίας από τον Πωλητή δηλαδή την παραλαβή από τον Πελάτη μηνύματος που αναφέρεται στο σημείο 9 γράμμα α παραπάνω στο εύρος των αναφερόμενων Προϊόντων. Ο Πωλητής στέλνει στον πελάτη την επιβεβαίωση στην δηλωμένη από τον Πελάτη διεύθυνση e-mail.
11. Σε περίπτωση που δεν υπάρχει δυνατότητα υποδοχής όλων ή ορισμένων από τις προσφορές που υποβάλλονται στην Παραγγελία, η ΓΕΠ θα επικοινωνήσει με τον Πελάτη για την:
α. ενημέρωση του Πελάτη για την αδυναμία αποδοχής όλων των προσφορών που υποβλήθηκαν στο πλαίσιο της Σύμβασης για τη σύναψη της Σύμβασης Πώλησης. Ή
β. επιβεβαίωση από τον Πελάτη της θέλησης να εκτελέσει την Παραγγελία στο μέρος στο οποίο ο Πωλητής συμφώνησε να αποδεχθεί τις προσφορές για τη σύναψη της Σύμβασης. Στη συνέχεια, ο Πελάτης μπορεί να ακυρώσει ολόκληρη την Παραγγελία (σε σχέση με όλες τις προσφορές), η οποία δεν παραβιάζει το δικαίωμα υπαναχώρησης. Η ακύρωση της Παραγγελίας από τον Πελάτη αποδεσμεύει τον Πωλητή από την υποχρέωση εφαρμογής του. Σε περίπτωση ακύρωσης της Παραγγελίας, ισχύει η παράγραφος 12 παρακάτω.
12. Σε περίπτωση αδυναμίας αποδοχής των προσφορών που υποβάλλονται στην Παραγγελία, η Σύμβαση Πωλήσεων εντός των ορίων που καθορίζονται από τα Προϊόντα ΓΕΠ δεν θα ολοκληρωθεί και ο Πωλητής θα επιστρέψει στον Πελάτη εντός 14 ημερών τις πληρωμές που πραγματοποίησε, στο εύρος που η Σύμβαση δεν έχει ολοκληρωθεί. Οι διατάξεις του σημείου VIII παράγραφος 6 του Κανονισμού εφαρμόζονται ανάλογα.
13. Ανεξάρτητα, ο Πωλητής μπορεί να ενημερώσει τον Πελάτη για την κατάσταση της Παραγγελίας στέλνοντας ένα μήνυμα στη διεύθυνση e-mail δηλωμένη από τον Πελάτη ή τηλεφωνικά.
14. Ο Πωλητής επιδιώκει να εξασφαλίσει τη διαθεσιμότητα των Προϊόντων και την απόδοση της Συμφωνίας Πωλήσεων. Σε περίπτωση αδυναμίας παράδοσης και σε άλλες καταστάσεις που ορίζονται από το νόμο, εφαρμογή έχουν οι σχετικές διατάξεις του Αστικού Κώδικα, και των διατάξεων του νόμου περί προστασίας των καταναλωτών ιδίως όσον αφορά την υποχρέωση άμεσης επιστροφής στον Καταναλωτή.
15. Η συνολική αξία των Συμβάσεων συμπεριλαμβάνει το τίμημα (Τιμή), τα έξοδα αποστολής και, ενδεχομένως. άλλες δαπάνες που επιλέγονται εκ μέρους του Πελάτη προαιρετικών υπηρεσιών επί πληρωμή. Ο Πωλητής μπορεί να καθορίσει το ελάχιστο όριο των Παραγγελιών για τις οποίες η αποστολή των προϊόντων είναι δωρεάν. Ο Πελάτης ενημερώνεται για το συνολικό τίμημα, συμπεριλαμβανομένων των φόρων του Προϊόντος που αποτελεί αντικείμενο Παραγγελίας, καθώς και τα έξοδα αποστολής (συμπεριλαμβανομένων των επιβαρύνσεων για τις μεταφορές, την παράδοση και των ταχυδρομικών υπηρεσιών) και τα άλλα έξοδα, και αν δεν μπορεί να προσδιοριστεί το ποσό των εν λόγω τελών, ο Πελάτης ενημερώνεται για την υποχρέωση καταβολής τους, κατά τη διάρκεια υποβολής των Παραγγελιών, και επίσης κατά το χρόνο της δήλωσης εκ μέρους του Πελάτη της βούλησης να δεσμευτεί από τη Σύμβαση Πώλησης.
16. Οι Προσφορές που ισχύουν στο Ηλεκτρονικό Κατάστημα δεν υπόκεινται σε συγχώνευση, εκτός και αν οι όροι της Προσφοράς προβλέπουν ρητώς κάτι διαφορετικό.