BestPrice.gr
Δωρεάν Μεταφορικά σε όλη την Ελλάδα για αγορές άνω των 49 ευρώ.
Δωρεάν Μεταφορικά σε όλη την Ελλάδα για αγορές άνω των 49 ευρώ.
  • 0

Πολιτική Επιστροφών & Ακυρώσεων

I. ΠΑΡΑΠΟΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΪΟΝ

1. Η βάση και το πλαίσιο των αρμοδιοτήτων του Πωλητή σε σχέση με τον Πελάτη, εάν το Προϊόν που πωλείται έχει μειονέκτημα φυσικό ή νομικό (εγγύηση) ορίζονται από τις εφαρμοστέες διατάξεις του Αστικού Κώδικα και συγκεκριμένα από τα άρθρα 513 επόμενα ΑΚ.
2. Τα Προϊόντα που παρουσιάζονται στο Ηλεκτρονικό Κατάστημα δύνανται να καλύπτονται από την εγγύηση του κατασκευαστή ή του διανομέα. Οι λεπτομερείς όροι της εγγύησης και της διάρκειας της, δίνονται στην κάρτα εγγύησης που εκδόθηκε από τον εγγυητή και συνδέονται με το προϊόν.
3. Ο Πωλητής οφείλει να παρέχει στον Πελάτη προϊόντα χωρίς ουσιώδη ελαττώματα και με όλες τις συμφωνημένες ιδιότητες.
4. Ένα παράπονο μπορεί να υποβληθεί εκ μέρους του Πελάτη, για παράδειγμα: γραπτώς στη ηλ. διεύθυνση:info@ledershoes.gr. Αν το παράπονο είναι σχετικό με το προϊόν, είναι συνήθως προτιμότερο να αποστέλλεται το προϊόν στον Πωλητή συνοδευόμενο από ένα (έγγραφο) παράπονο με σκοπό την εξέταση του προϊόντος από τον Πωλητή. Λεπτομέρειες σχετικές με την δωρεάν αποστολή του Προϊόντος από τον Πελάτη στον Πωλητή μπορούν να ανευρεθούν στο Ηλεκτρονικό Κατάστημα στο πεδίο Εγγυήσεις.
5. Αν το Προϊόν που πωλείται έχει κάποιο ελάττωμα, ο Πελάτης μπορεί:
α. Να υποβάλει δήλωση μείωσης της Τιμής ή να υπαναχωρήσει από τη Σύμβαση Πώλησης, υπό τον όρο ότι ο Πωλητής δεν αντικατέστησε έγκαιρα και χωρίς αδικαιολόγητη ενόχληση για τον Πελάτη το ελαττωματικό Προϊόν με άλλο, απαλλαγμένο από ελαττώματα ή δεν αφαίρεσε το ελάττωμα. Η μειωμένη Τιμή θα πρέπει να είναι ανάλογη με την Τιμή που προκύπτει από τη Σύμβαση, στην οποία λαμβάνεται υπ` όψη η αξία του Προϊόντος με ελάττωμα η οποία είναι ανάλογη με την αξία του Προϊόντος χωρίς ελαττώματα. Ο Πελάτης δεν μπορεί να υπαναχωρήσει από τη Σύμβαση, εφόσον το ελάττωμα είναι επουσιώδες.
β. Να απαιτήσει την αντικατάσταση του Προϊόντος με άλλο απαλλαγμένο από ελαττώματα ή την αφαίρεση του ελαττώματος. Ο Πωλητής υποχρεούται να αντικαταστήσει το ελαττωματικό Προϊόν με άλλο, απαλλαγμένο από ελάττωμα ή να διορθώσει το ελάττωμα εντός εύλογου χρονικού διαστήματος, χωρίς αδικαιολόγητη ταλαιπωρία για τον Πελάτη.
6. Ο Πελάτης έχει το δικαίωμα να απαιτήσει την αντικατάσταση του Προϊόντος με ένα άλλο, εφόσον ο Πωλητής δεν προβαίνει εγκαίρως σε αφαίρεση του ελαττώματος, εκτός και αν η συμμόρφωση του Προϊόντος με την κατάσταση που προβλέπεται από τη Σύμβαση με τον τρόπο που επιλέγει ο Πελάτης είναι αδύνατη ή θα απαιτούσε υπερβολικό κόστος σε σύγκριση με τη μέθοδο που προτείνεται από τον Πωλητή. Κατά την αξιολόγηση των δαπανών αυτών λαμβάνεται υπόψη η αξία του Προϊόντος χωρίς ελαττώματα, η φύση και η σημασία του ελαττώματος, και επίσης λαμβάνεται υπόψη η ταλαιπωρία στην οποία θα υπόκειται ο Πελάτης κατά τον εναλλακτικό τρόπο αποζημίωσής του.
7. Συνιστάται ο Πελάτης στην περιγραφή των παραπόνων να συμπεριλάβει: (1) τις πληροφορίες και τις περιστάσεις που αφορούν το αντικείμενο της καταγγελίας, και ιδίως το είδος και την ημερομηνία της εμφάνισης του ελαττώματος (2) την απαίτηση ενός τρόπου για την επίτευξη της συμμόρφωσης Προϊόντος με τη Σύμβαση Πώλησης ή δήλωση της μείωσης των τιμών ή την απόσυρση του από τη Σύμβαση Πώλησης και (3) τα στοιχεία επικοινωνίας του καταγγέλλοντος – αυτό θα διευκολύνει και θα επιταχύνει την εξέταση της καταγγελίας από τον Πωλητή. Οι απαιτήσεις που αναφέρονται στο προηγούμενο εδάφιο έχουν τη μορφή μόνο συστάσεων και δεν επηρεάζουν την αποτελεσματικότητα του παραπόνου αν δεν είχε υποβληθεί η συνιστώμενη περιγραφή του παραπόνου.
8. Ο Πωλητής θα ασχοληθεί με τα παράπονα του Πελάτη άμεσα, το αργότερο εντός 14 ημερών από την υποβολή τους. Αν ο Πελάτης έχει ζητήσει ανταλλαγή αγαθών ή την αποκατάσταση της βλάβης ή έκανε μια δήλωση σχετικά με τη μείωση των τιμών, προσδιορίζοντας το ποσό κατά το οποίο η Τιμή πρόκειται να μειωθεί, και ο Πωλητής δεν ανταποκρίθηκε στο αίτημα αυτό εντός δεκατεσσάρων ημερών, θα θεωρείται ότι εξέλαβε το αίτημα ως δικαιολογημένο.
9. Αν για την απάντηση στα παράπονα του Πελάτη από τον Πωλητή ή για την εκτέλεση των δικαιωμάτων του Πελάτη που προκύπτουν από την εγγύηση κατ’ εφαρμογή του ΑΚ, είναι αναγκαίο να παραδοθεί το Προϊόν στον Πωλητή, ο Πωλητής θα πρέπει να ζητήσει από τον Πελάτη να παραδώσει το Προϊόν σε βάρος του Πωλητή για παράδειγμα στην διεύθυνση…………………..(Μ.ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ 57). Πληροφορίες σχετικά με τους διαθέσιμους τρόπους δωρεάν αποστολής των προϊόντων στον Πωλητή βρίσκονται στο πεδίο Εγγυήσεις του Ηλεκτρονικού Καταστήματος. Εάν, ωστόσο, λόγω του τύπου της βλάβης, το είδος του Προϊόντος ή της μεθόδου της εγκατάστασής του η παράδοση του Προϊόντος από τον Πελάτη θα ήταν αδύνατη ή υπερβολικά δύσκολη, ο Πελάτης θα κληθεί να παραδώσει, κατόπιν ραντεβού, τον Προϊόν στον Πωλητή στον τόπο όπου βρίσκεται το Προϊόν.
10. Ο Πωλητής ευθύνεται βάσει της εγγύησης σε περίπτωση που το ελάττωμα βρεθεί πριν από τη φυσική παρέλευση δύο ετών από την ημερομηνία παράδοσης στον Πελάτη του Προϊόντος. Το αίτημα για την απομάκρυνση των ελαττωμάτων ή την αντικατάσταση του Προϊόντος χωρίς ελαττώματα λήγει μετά την πάροδο ενός έτους από την ημερομηνία της ανακάλυψης του ελαττώματος, αλλά στην περίπτωση δήλωσης Παραγγελίας από τον καταναλωτή – η προθεσμία παραγραφής δεν μπορεί να ολοκληρωθεί πριν από την προθεσμία που αναφέρεται στην πρώτη πρόταση.

II. ΕΞΩΔΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΠΙΛΥΣΗΣ ΠΑΡΑΠΟΝΩΝ ΚΑΙ ΑΞΙΩΣΕΩΝ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ Η ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΙΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΑΥΤΕΣ.

1. Η χρήση των μη δικαστικών μέσων για την αντιμετώπιση των παραπόνων και των αξιώσεων είναι εθελοντική. Οι ακόλουθες καταχωρήσεις έχουν ενημερωτικό χαρακτήρα και δεν δεσμεύουν τον Πωλητή να χρησιμοποιήσει τις εξωδικαστικές μεθόδους επίλυσης των διαφορών. Η δήλωση συναίνεσης του Πωλητή ή η άρνηση συμμετοχής σε εξωδικαστική επίλυση καταναλωτικών διαφορών γίνεται εγγράφως ή με οποιοδήποτε άλλο μόνιμο τρόπο στην περίπτωση κατά την οποία, μετά από την κατάθεση ενός παραπόνου από τον καταναλωτή, δεν επέλθει επίλυση.
2. Λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με τη δυνατότητα του Πελάτη ο οποίος είναι Καταναλωτής να χρησιμοποιεί εξωδικαστικές μεθόδους υποβολής παραπόνων και τις προσφυγές αξιώσεων και τους κανόνες πρόσβασης σε αυτές τις διαδικασίες είναι διαθέσιμες στους ιστότοπους του Συνηγόρου του Καταναλωτή κάθε κράτους, στους Οργανισμούς των οποίων το θεσμοθετημένο αντικείμενο συμπεριλαμβάνει την προστασία των καταναλωτών, στην Γενική Γραμματεία Καταναλωτή καθώς και
α. στον ιστότοπο του Ελληνικού Συνηγόρου του Καταναλωτή, που είναι προσβάσιμος στην ακόλουθη ηλεκτρονική διεύθυνση : http://www.synigoroskatanaloti.gr και
β. στην ακόλουθη διαδικτυακή διεύθυνση της Υπηρεσίας Προστασίας του Καταναλωτή και συγκεκριμένα στη διεύθυνση:
http://www.consumer.gov.cy/mcit/cyco/cyconsumer.nsf/index_gr/index_gr?OpenDocument.

Ο Υπεύθυνος της Υπηρεσίας Προστασίας του Καταναλωτή τηρεί ανοικτό αρχείο όλων των οντοτήτων που μπορούν να διεξάγουν εξωδικαστικές επιλύσεις καταναλωτικών διαφορών.
3. Ο Πελάτης που είναι Καταναλωτής έχει τις κάτωθι δυνατότητες εξωδικαστικής επίλυσης της διαφοράς: οδηγία ΕΕ 2013/11/ΕΕ, Κανονισμός 524/2013

http://www.mindev.gov.gr/wp-content/uploads/2019/05/%CE%9A%CE%95%CE%99%CE%9C%CE%95%CE%9D%CE%9F-%CE%93%CE%99%CE%91-%CE%95%CE%9D%CE%91%CE%9B%CE%9B%CE%91%CE%9A%CE%A4%CE%99%CE%9A%CE%97-%CE%95%CE%A0%CE%9B%CE%A5%CE%A3%CE%97_-31_5_2019.pdf

http://www.mindev.gov.gr/wp-content/uploads/2020/05/%CE%9D%CE%BF%CE%BC%CE%BF%CE%B8%CE%B5%CF%83%CE%AF%CE%B1_25_5_2020.pdf

δ. Ο Πελάτης μπορεί να καταθέσει ένα παράπονο μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας ODR: http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Η πλατφόρμα του ODR είναι ταυτόχρονα πηγή πληροφοριών σχετικά με την εξωδικαστική επίλυση διαφορών που μπορεί να ανακύψουν μεταξύ Επιχειρήσεων και Καταναλωτών.

III. ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣΑΠΟ ΤΗ ΣΥΜΒΑΣΗ

1. Ο καταναλωτής που έχει συνάψει μια απομακρυσμένη συμφωνία μπορεί να την ανακαλέσει εντός 14 ημερών χωρίς να αιτιολογεί και χωρίς να επιβαρύνεται με άλλες δαπάνες πέραν εκείνων που προβλέπονται από τη νομοθεσία (η οποία παρατείνει την προθεσμία υπαναχώρησης 14 ημερών που προβλέπεται στον νόμο περί προστασίας των καταναλωτών). Για την τήρηση της προθεσμίας αρκεί ο Καταναλωτής να προβεί σε δήλωση του Πωλητή πριν λήξει. Ο καταναλωτής μπορεί να προβεί σε κάθε κατηγορηματική δήλωση στην οποία θα ειδοποιήσει σχετικά με την απόσυρση από τη Συμφωνία Πώλησης. Αρκεί η αποστολή δήλωσης πριν από τη λήξη της προθεσμίας. Μια δήλωση υπαναχώρησης από τη Συμφωνία Πωλήσεων μπορεί να υποβληθεί για παράδειγμα:
α. γραπτώς στη διεύθυνση: ΜΕΓΑΛΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ 57 ΚΑΤΕΡΙΝΗ.
β. σε ηλεκτρονική μορφή μέσω e-mail στην ακόλουθη διεύθυνση:info@ledershoes.gr
γ. χρησιμοποιώντας την φόρμα υπαναχώρησης που βρίσκεται στο συνημμένο 1 στον παρόντα Κανονισμό.
2. Ο καταναλωτής μπορεί να χρησιμοποιήσει το υπόδειγμα εντύπου υπαναχώρησης, αλλά αυτό δεν είναι υποχρεωτικό.
3. Η προθεσμία υπαναχώρησης από τη Σύμβαση Πώλησης αρχίζει από την ημέρα που περιέρχεται το Προϊόν στην κατοχή του Καταναλωτή ή σε τρίτο πρόσωπο που ορίζεται από αυτόν, διαφορετικό από το μεταφορέα, και στην περίπτωση της Σύμβασης πώλησης, η οποία:
α. περιλαμβάνει πολλά Προϊόντα που παραδίδονται χωριστά, σε παρτίδες ή σε κομμάτια, από την παραλαβή στην κατοχή του τελευταίου Προϊόντος της παρτίδας ή του κομματιού, ή
β. βασίζεται στην τακτική προμήθεια Προϊόντων καθ` όλη τη διάρκεια του χρόνου, από τη λήψη στη κατοχή του πρώτου από τα Προϊόντα.
4. Σε περίπτωση υπαναχώρησης από Σύμβαση συναφθείσα εξ’ αποστάσεως η Σύμβαση θεωρείται ως μη συναφθείσα.
5. Ο Πωλητής έχει υποχρέωση αμέσως, και σε κάθε περίπτωση όχι αργότερα από 14 ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής της δήλωσης του καταναλωτή να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση, να επιστρέψει στον Καταναλωτή τις πληρωμές που αυτός κατέβαλε, συμπεριλαμβανομένου του κόστους παράδοσης του Προϊόντος (με εξαίρεση τις πρόσθετες δαπάνες που προκύπτουν αν ο Πελάτης επέλεξε μέθοδο παράδοσης άλλη, εκτός από την φθηνότερη διαθέσιμη στο Ηλεκτρονικό Κατάστημα μέθοδο παράδοσης).
6. Ο Πωλητής επιστρέφει τις πληρωμές χρησιμοποιώντας την ίδια μέθοδο πληρωμής, η οποία χρησιμοποιήθηκε από τον καταναλωτή, εκτός εάν ο καταναλωτής έχει συμφωνήσει ρητά σε ένα διαφορετικό τρόπο επιστροφής, η οποία δε σχετίζεται με κανένα γι ‘αυτόν κόστος. Αν ο Πωλητής δεν έχει προτείνει να παραλάβει το Προϊόν από τον καταναλωτή, μπορεί να παρακρατήσει την πληρωμή ώσπου να λάβει πίσω το Προϊόν από τον καταναλωτή με την επιστροφή του Προϊόντος, ή αν ο καταναλωτής να παράσχει αποδείξεις για την επιστροφή του, ανάλογα με το γεγονός που επέρχεται πρώτο.
7. Ο καταναλωτής είναι υποχρεωμένος άμεσα, και σε κάθε περίπτωση όχι αργότερα από 14 ημέρες από την ημερομηνία κατά την οποία αποσύρθηκε από τη Σύμβαση Πώλησης, να επιστρέψει το Προϊόν στον Πωλητή ή να το παραδώσει σε ένα πρόσωπο που έχει εξουσιοδοτηθεί από τον Πωλητή να το λάβει, εκτός αν ο Πωλητής πρότεινε ότι ο ίδιος θα παραλάβει το Προϊόν. Για να τηρηθεί η προθεσμία αρκεί να επιστραφεί το Προϊόν πριν από τη λήξη της. Οι καταναλωτές μπορούν να επιστρέψουν το Προϊόν για παράδειγμα στη διεύθυνση: Μ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ 57 ΚΑΤΕΡΙΝΗ. Παρακαλούμε να συμπεριληφθεί, αν είναι δυνατόν, η απόδειξη αγοράς του Προϊόντος.
8. Ο Καταναλωτής ευθύνεται για τυχόν μείωση της αξίας του Προϊόντος, ως αποτέλεσμα της χρήσης του πέραν αυτού του διαστήματος που είναι αναγκαίο να καθοριστεί η φύση, τα χαρακτηριστικά και η λειτουργία του Προϊόντος.
9. Ο Καταναλωτής επιβαρύνεται μόνο με το άμεσο κόστος επιστροφής του Προϊόντος. Ο Πωλητής μπορεί, στα πλαίσια μιας διαφημιστικής προσφοράς ή ειδικής προσφοράς να προτείνει στον Καταναλωτή να κάνει ο Πωλητής την λήψη των εμπορευμάτων που επιστρέφονται από τον Καταναλωτή.
10. Το δικαίωμα υπαναχώρησης από Σύμβαση που συνήφθη από εξ αποστάσεως δεν παρέχεται στον καταναλωτή στις περιπτώσεις που αναφέρονται στα διατάξεις του Αστικού Κώδικα, σε σχέση με τη Σύμβαση Πώλησης, στην οποία: (1) το αντικείμενο είναι η παροχή υπηρεσιών, αν ο Πωλητής έκανε ολοκληρωμένη εξυπηρέτηση με τη ρητή συγκατάθεση του καταναλωτή, ο οποίος είχε ενημερωθεί πριν από την παροχή της υπηρεσίας ότι, σύμφωνα με την παροχή της υπηρεσίας από τον Πωλητή, θα χάσει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει από τη Σύμβαση· (2) το αντικείμενο της οποίας είναι η παροχή μη προκατασκευασμένου Προϊόντος, που κατασκευάζεται σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή ή χρησιμοποιείται για να ικανοποιήσει εξατομικευμένες ανάγκες· (3) το αντικείμενο της οποίας είναι η παροχή του Προϊόντος που παραδίδεται σε ένα σφραγισμένο δοχείο, το οποίο μετά το άνοιγμα της συσκευασίας δεν μπορεί να επιστραφεί για λόγους προστασίας της υγείας ή της υγιεινής, εφόσον έχει αποσφραγιστεί μετά την παράδοση· (4) η οποία υπόκειται στην παροχή Προϊόντων που μετά την παράδοση, λόγω της φύσης τους, είναι άρρηκτα συνδεδεμένα με άλλα πράγματα.
11. Ο Πωλητής μπορεί μέσα σε μια προσωρινή διαφημιστική εκστρατεία να παραχωρήσει στον Πελάτη το δικαίωμα να αποσυρθεί από τη σύμβαση στις περιπτώσεις που αναφέρονται στην παράγραφο 1 ή παράγραφος 10 ανωτέρω.

Παράρτημα 1 – Υπόδειγμα εντύπου υπαναχώρησης

(Το έντυπο πρέπει να συμπληρωθεί και να επιστραφεί μόνο σε περίπτωση που επιθυμείτε να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση)

ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ ΕΝΤΥΠΟΥ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΗ ΣΥΜΒΑΣΗ

(Το έντυπο πρέπει να συμπληρωθεί και να επιστραφεί μόνο σε περίπτωση που επιθυμείτε να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση)
Παραλήπτης: (ΜΠΑΛΤΣΟΓΙΑΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ, ΜΕΓΑΛΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ 57, ΚΑΤΕΡΙΝΗ),

Εγώ / Εμείς (*) με το παρόν γνωστοποιώ / γνωστοποιούμε (*) την απόσυρση μου /μας από τη σύμβαση πώλησης των ακόλουθων πραγμάτων (*) συμβάσεως παράδοσης των ακόλουθων αντικειμένων (*) σύμβασης έργου που συνίσταται στην εκτέλεση των παρακάτω πραγμάτων (*) / παροχή των ακόλουθων υπηρεσιών ( *)
Ημερομηνία σύναψης της Σύμβασης (*) / παραλαβής (*)
Όνομα και επίθετο καταναλωτή (-ών)
Διεύθυνση καταναλωτή (-ών)
Υπογραφή καταναλωτή (-ών) (μόνο εάν το παρόν έντυπο κοινοποιήθηκε σε έντυπη μορφή)
Ημερομηνία
(*) διαγράψτε ανάλογα